Obchodné podmienky


1. Spôsob objednávania

Objednávať si môžete on-line priamo na našich stránkach. Je potrebné vybrať počet kusov, zadať vaše meno a priezvisko, vašu presnú adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu. Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v košíku. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru.
Objednávky prijímame cez telefón aj mailom.

2. Povinnosti predávajúceho

Predávajúci sa zaväzuje zákazníkovi dodať:
–  Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
–  Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
–  Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Predávajúci nezodpovedá za:
–  Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou alebo kuriérskou spoločnosťou.
–  Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
–  Za poškodenie zásielky zavinené poštou alebo kuriérskou spoločnosťou.

3. Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje:
a. Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť predávajúcemu.
b. Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.
c. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky) alebo zadá v objednávke zlú dodaciu adresu na základe čoho zásielku Slovenská pošta nebude vedieť doručiť a bude nám vrátená, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody vo výške 7,50- EUR.

4. Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru, nemenia sa v objednávke pri znížení alebo zvýšení cien v budúcnosti.

5. Dodacie podmienky

Slovenská pošta
Objednaný tovar vám bude zaslaný Slovenskou poštou, a.s. doporučene 1. triedou na vami udanú dodaciu adresu (nie kuriérom!). V prípade, že nie je možné odoslať množstvo, ktorý bol uvedený v objednávke, vás budeme kontaktovať s návrhom riešenia.
Dodacia doba tovaru, ktorý je skladom je 1-5 pracovných dní. Tovar ktorý nie je skladom alebo je skladom u výrobcu odosielame do 5 až 14 pracovných dní od prijatia záväznej objednávky. V prípade špeciálnej objednávky na mieru zákazníka bude dodacia doba komunikovaná so zákazníkom e-mailom.
V deň keď bude zásielka vyexpedovaná, budete o tom informovaní prostredníctvom e-mailu.

6. Možnosti platby

Platbu za tovar môžete uskutočniť:

– dobierkou: zaplatíte v hotovosti pri preberaní zásielky (na pošte môžete platiť aj platobnou kartou). Pri dobierke účtujeme poplatok: +1,50 EUR. Platí len pre Slovenskú republiku.

-prevodom: zaplatíte prevodom do 3 dní, po prijatí prijatý platby na náš účet bude Vaša objednávka spracovaná a odoslaná.

O prijatí zásielky na poštu prislúchajúcu vášmu bydlisku budete informovaný priamo poštou, a to oznámením o uložení zásielky.
Cena uvedená pri každom tovare je jeho konečná cena v EUR. K cene tovaru bude pripočítané poštovné v zmysle ďalších ustanovení našich obchodných podmienok.

7. Cena dopravy

Slovenská pošta SR 1. trieda pre objednávky do 69 EUR: 4,00 EUR
Slovenská pošta SR 1. trieda pre objednávky nad 69 EUR: zadarmo

8. Reklamácie

Na tovar poskytujeme zákonom stanovenú záručnú dobu 24 mesiacov. Reklamácia je možná len s originálnym obalom. Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, si ešte na mieste skontrolujte, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať!
Na už prijaté poškodené zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom. V takomto prípade vám pošleme zásielku novú. Výnimočne sa stane, že pracovníci pošty poškodia zásielku nevhodnou manipuláciou.
Reklamácia sa vzťahuje len na:
– preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania.
Reklamácia sa nevzťahuje na:
– chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.
Postup pri reklamácii:
Aby mohla byť vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať: Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu, najneskôr však do 2 dní od prevzatia tovaru. K reklamácii je potrebné pripojiť reklamačný formulár, v ktorom treba rozpísať charakter chyby, číslo objednávky, číslo faktúry, kontakt na Vás, popis vady. Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch cez e-mail, alebo písomne. Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu a o jej priebehu informujeme zákazníka. Reklamačný formulár odosielame mailom alebo si ho môžete stiahnuť TU.

 

9. Možnosť vrátenia tovaru

Všetok tovar je možné vrátiť do 14-tich dní od jeho prevzatia bez udania dôvodu. Tovar musí byť vrátený kompletný,
neotvorený, v pôvodnom stave a v obale, nesmie javiť známky opotrebenia a používania.  S tovarom
musí byť zaslaný vyplnený formulár pre vrátenie tovaru a kópia faktúry. Peniaze Vám budú zaslané bez zbytočného odkladu do 14 dní od dňa prijatia zásielky na váš bankový účet.
Prosíme, posielajte nám tovar doporučene, neprijímame tovar zaslaný na dobierku! Tovar dobre zabaľte nakoľko sa jedná o krehký tovar. Formulár pre vrátenie tovaru odosielame automaticky po uskutočnení objednávky mailom ako prílohu.

10. Ochrana osobných údajov

Všetky osobné údaje, ktoré sú nám zverené, nebudú bez Vášho súhlasu podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov a podľa zákona o ochrany osobných údajov (GDPR) platné od 25.5.2018 – európskeho nariadenia č. 2016/679 poskytnuté tretím osobám ani iným subjektom. Tieto údaje slúžia výhradne na potreby týkajúce sa vybavovania, fakturovania a doručovania tovaru. Pri odoslaním objednávky kupujúci súhlasí s tým, že môže byť informovaný o novinkách a cenových akciách. Predávajúci na želanie kupujúceho prestane na jeho adresu tieto správy zasielať. Kupujúci má taktiež možnosť jednoducho sa odhlásiť s odberu noviniek.

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné od 12.02.2020.

——————————————————————————————

Názov/obchodné meno: Miroslav Mašiko ml. – S.L.D.
Sídlo: Partizánska 83, 97611 Selce
IČO: 37 331 817
DIČ: 1044052031